صفحه اصلی |نقشه سایت |الف تا ی |پست الکترونیک |نظرسنجی |تابلوی اعلانات |موقعیت مکانی دانشگاه |En |RSS logo Left
  جستجو
Right Menu Skip Navigation Links Left Menu
تاریخ و زمان انتشار : 17:22  -   1395/10/18 ارسال به دوستان
تعداد بازدید : 1158

نسخه چاپی نسخه چاپی      


در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد؛
کارگاه آموزشی رسالت اخلاق اسلامی و تکریم ارباب رجوع

به منظور بهره مندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، کارگاه آموزشی رسالت اخلاق اسلامی و تکریم ارباب رجوع در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این کارگاه که با هدف بیان ارزش ها و مسئولیت های اخلاقی مدیران و کارکنان و تکریم ارباب رجوع برپا شده بود، حجت الاسلام والمسلمین دکتر توانایی استاد دانشگاه، حوزه و پژوهشگر به عنوان مدرس حضور داشت.

دکتر توانایی در خصوص اخلاق حرفه ای و اداری و همچنین ویژگی های اخلاق اداری، فاکتورهای اثر گذار بر رفتار اخلاقی، جایگاه کار در اسلام و سیره پیامبران، معیارهای کار شایسته از منظر اسلام و وظایف کارکنان در ارتباط با دیگران مطالبی را مطرح نمود.

وی گفت: فضايل اخلاقی سرمايه ی نجات و رستگاري انسان و رساننده او به سعادت جاويد است و رذايل اخلاقی مايه ی بدبختي و شقاوت هميشگي وي است.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود: تلاوت قرآن شادی آور است، سعی کنید موقع خواندن نماز و قرآن شاد باشید و با آرامش نماز بخوانید؛ پنج سوره قرآن کریم (یس، الرحمان، ملک، حشر و واقعه) را بسیار بخوانید و به فرزندانتان آموزش دهید و نیز پنج غزل از حافظ را خوانده و حفظ نمایید که این روش باعث ایجاد انگیزه در فرزندان می گردد.

شایان ذکر است؛ در این کارگاه علاوه بر مطالب مطرح شده به صورت تئوری، چند گروه دو نفره از کارکنان با همکاری استاد کارگاه به صورت عملی مطالب نحوه برخورد با ارباب رجوع را اجرا کردند.

    

Footer آمار بازدیدها کاربران اينترنت Valid XHTML Valid CSS